hej igen

Känner att jag inte är så aktiv här just nu. Men jag har så sjukt mycket att göra, har inte pluggat såhär mycket någon gång vad jag kan minnas. Idag var det lab mellan 9 och 5 men vi drog över så jag var hemma lite efter halv 6. Då var man ju lagom trött men det gick ganska bra. Har i och för sig inte analyserat resultaten än men vi hoppas på fina kurvor.
Har stimulerat marsvinstrachea (luftstrupe) med olika läkemedel för att se hur muskeln reagerar. Tar sjukt lång tid men är tydligen en lab som molekylärbiologer i lund har gjort i alla tider.

Ikväll är det desperate hos Hanna men kaka. Ska bli en grymt skön paus i all plugghets som surrar runt i luften just nu. Imorgon är det lab igen fast med råttor, får hoppas att jag inte blir biten...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ville bara tacka för de fina smyckena du gjort till mig, halsbandet var ju bara sååå grymt snyggt :-)

Så tröttnar du på molekylärbiologi så vet du vad du har för andra talanger ;-)

Jag skickade pengarna med Ewa, så se nu till att hon inte rumlar upp dom s



Kram

Susanne

2009-05-05 @ 22:09:15
Postat av: Anonym

Ville bara tacka för de fina smyckena du gjort till mig, halsbandet var ju bara sååå grymt snyggt :-)

Så tröttnar du på molekylärbiologi så vet du vad du har för andra talanger ;-)

Jag skickade pengarna med Ewa, så se nu till att hon inte rumlar upp dom s



Kram

Susanne

2009-05-05 @ 22:10:42
Postat av: Anonym

Ville bara tacka för de fina smyckena du gjort till mig, halsbandet var ju bara sååå grymt snyggt :-)

Så tröttnar du på molekylärbiologi så vet du vad du har för andra talanger ;-)

Jag skickade pengarna med Ewa, så se nu till att hon inte rumlar upp dom s



Kram

Susanne

2009-05-05 @ 22:12:47
Postat av: Susanne

Ville bara tacka för de fina smyckena du gjort till mig, halsbandet var ju bara sååå grymt snyggt :-)

Så tröttnar du på molekylärbiologi så vet du vad du har för andra talanger ;-)

Jag skickade pengarna med Ewa, så se nu till att hon inte rumlar upp dom s



Kram

Susanne

2009-05-05 @ 22:13:57
Postat av: Susanne

Ville bara tacka för de fina smyckena du gjort till mig, halsbandet var ju bara sååå grymt snyggt :-)

Så tröttnar du på molekylärbiologi så vet du vad du har för andra talanger ;-)

Jag skickade pengarna med Ewa, så se nu till att hon inte rumlar upp dom s



Kram

Susanne

2009-05-05 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0