Söndag

Melodifestivalen var ju minst sagt oväntad. Där satt vi och tittade och var nästan 100 på att måns eller EMD skulle vinna och ge sverige ännu en nära sista plats i eurovision, men tji fick vi. Men jag är inte bitter tror för en gång skull att vi kanske kan ha en chans. Vi har ju försökt så många gånger med pop-låtar och det går ju inte hem för fem öre hos öststaterna.
Men en operasångerska som ser måttligt läskig ut kan ju faktiskt gå =)

Har Varit hos pappa idag för att fira lilla farmor som har fyllt 88 år. Hon var faktiskt ganska så lugn, jag behövde inte svara på vad jag skulle bli 200 gånger. Dagen firades med kakor, kaffe och prinsesstårta. mumsigt.

Imorgon är det dags för sista veckan på lab, ska ta med mig datorn och skriva som en galning. Har ett utkast till en inledning klar och hoppas att Hans inte kommar att såga den helt.

Nu blir det lite tv och sen sängen för imorgon är det ju måndag och då får man gå upp tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0