Snart är det slut

Nu är mitt labarbete på BMC snart slut och det är både kul och tråkigt på samma sätt. Det ska ju bli kul att börja läsa kurser igen och träffa en massa kursare, samtidigt känns det tråkigt för att man vill ju gärna slutföra det projekt man har börjat, vi har ju bara gjort en liten del i ett väldigt stort projekt.
Känner mig lite stressad eftersom att jag inte har börjat skriva än men jag har ju ingen annan än mig själv att skylla för det finns ju inget som hindrat mig att från att börja tidigare men det löser sig alltid.
Imorgon ska vi förhoppningsvis göra det allra sista. Vi ska gå till Bo och få hjälp med att fota våra fina snitt vi har gjort av våra musnjurar.
Ska ta med datorn till jobb imorgon så har man ju sen inget annat val än att sätta sig och börja skriva eller läsa de sista artiklarna. Jag intalar ju mig själv att det kommer att gå ganska så fort när man väl börjar skriva.

För att avsluta med nått kul så är här några bilder från balen...resten vet ni var de ligger (facebook!!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0