Bal

Igår var det bal på grand hotel. Mysigt och väldigt fancy. Jag och PM hamnade mitt emot varandra på middagen och vi fick båda väldigt trevliga personer till bordet. Maten var himla god, speciellt efterrätten som var en pistage och kaffetryffel på nötbotten med grädde och karameliserade kaffebönor mums =) till förrätt var det lax och till huvudrätt ren. Det var en massa tal av människor man inte hade någon aning vilka dom var. Nya och gamla hedersledamöter, en ny ledamöt kände man igen nämligen Robert Gustavsson, japp han var där iklädd frack och allt. Kan ju säga att jag och Karin (PMs bordsdam) var såå nära att starta en konversation med honom efter middagen men vi var lite för fega....kan  ju säga att om vi hade tagit en snaps till hade vi nog gjort det :P

Dansen kom igång lite sent så bandet höll inte på så länge vilket var lite tråkigt för man hann inte dans då mycket. Men det tog vi igen på sexan. Jag danasde tills mina fötter nästan dog helt. Så när jag och PM bestämde oss för att börja traska hemmåt vid 5 gick jag barfota så mycket det gick, det var väldigt kallt men det gick.
Det var väldigt roligt att gå på bal utan att känna så många, man träffar så mycket nya och trevliga människor om man inte har en liten grupp som man umgås med hela tiden.

Dagen har passerat i en liten dimma, var lite bakis när jag vaknade vid halv 1 men inte är man pigg för det, tänkte att jag skulle leta lite efter kurser i england men det gick inte så bra. Jag och Emelie köpte thaimat och åt kaka men glass istället. Är sjuk trött men måste vara vaken ett litet tag till annars lär man väl vakna pigg mitt i natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0