Farmakologi

Ja nu är jag tillbaka igen efter att nåst intill ha bott på kemicentrum inför tentan idag. Men det gick ändå inte vägen hade inte riktigt tur med frågorna om man säger så, för det hade behövts. Men men nu är det över, ända tills augusti då jag är på cypern nu när omtentan är. 3 år utan mågon omtenta är ganska så bra jobbat, och man måste ju prova på det med (och förhoppningsvis upptäcka att man inte behöver göra det igen).

Firade min otroligt effektiva timme i tentasalen med att åka ut på nova med emelie och madde för att shoppa loss, så nu har jag införskaffat mig en moccamaster med termoskanna som gör supergott kaffe, ett par ballerinaskor och en t-shirt.
Ikväll blir det lite korrefest i G-korridoren och sen ska jag för första gången på väldigt länge ge mig själv en lång sovmorgon, sen rätta min essay och rösta, vilket känns sjukt vuxet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0