Long time

Haha här har det inte hänt mycket, snacka om att jag har varit dålig på detta ;)
Sen sist har jag ju varit på cypern och hunnit börja jobba, så jag har så mycket annat att göra, man vill ju hinna med några stunder i solen också för att behålla brännan.
På jobb går det bra, en vecka imorgon och 6 till to come.
Jag har ju varit så duktig att jag gick och drog på mig värsta förkylningen med halsont, huvudvärk, snuva och feber på söndagen innan jobbet började. Men som ni vet så kan Ipren göra underverk har ingen aning om hur jag klarade av dagen men det gick faktiskt hyfsat.
Vissa saker straffar ju sig själv direkt så jag var ju tvugen att stanna hemma i tisdags. Så jag fick en intensivkurs på två dagar om hur hela det nya datasystemet fungerade samt gräva fram de gamla kunnskaperna från någon stanns långt in i hjärnan.
Nu har min förkylning flyttat sig till örat och det är inte mysigt, inget jag rekomenderar någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0