Hallands

Idag ska allt planeras =) hela Asienresan ska ner på papper, flyg ska kollas upp, så som visum och vaccinationer, snart börjar jag fatta att det varkligen ska bli av.

Igår var en väldigt aktiv dag. Började jobba klockan 12 och jobbade fram till 18, fick cykla hem i värsta motvinden vilket resulterade i att jag kom fram helt slut och svettig som ett djur (kondisen ör ju inte på topp). Snabbt samla ihop mina saker för att hinna med tåget till Lund. Var i Lund 20 i 8 och hemma 10 över. Skulle då innan Hanna kom (kl 9) hinna äta och göra mig snygg föe en utekväll.

Blev en väldigt trevlig förfest hos Linda innan vi gick till Hallands för att dansa satan. Vi var i kraftig minoritet, när vi stod i kön var vi ensamma om att vara av det kvinliga könet och när vi väl kom in var det inte mycket bättre, men vi hade sjukt roligt i alla fall. Många trevliga glada människor, kanske lite för mycket sprit men det var sjukt kul. Man får leva med att må lite mysko idag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle nog säga alldeles för mkt sprit. Shit jag har inte mått kalas idag. Men så är jag å andra sidan inte van vid att förfesta på vodka ;P

2009-07-11 @ 22:14:34
Postat av: mamma

Glöm inte att vaccinera dig för svininfluensan ;)

2009-07-15 @ 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0