Helgen

Söndag min favoritdag (eller inte). Har pluggat mer än halva dagen för att jag har 9 kapitel och 30 frågor som ska svaras på till onsdag. Fredags var det grillning i helsingborg hos Lina och Björn. Julia var också nere så det var jätte kul att träffa henne igen. Massor med kött, snygga bilder och en massa snack om allt mellan himmel och jord hann vi med inna det var dags att gå hem och sova.
Lördagen bjöd på 30års kalas i hyllinge och sen på kvällen hattfest hos tvillingarna. Jag lyckades få med Nina också så vi hann bara hem, ta hatten och sticka till nästa fest. Jag hade en vit cowboyhatt som passade till min klänning.
När danssuget kom smygande bestämnde jag och Nina att vi skulle gå ut och dansa lite innan det var dags för sängen, så vi cyklade ner till Lunds nation för att skaka rumpa.
Kan ju säga att min hatt blev uppskattad av många så jag finns på ett antal mobiler ;) Jag blir lite förvånad över att folk kan bli så glada över att andra är utklädda. Nu kan jag inte riktigt säga att jag var utklädd, partyklänning och hatt. Ninas musöron var också uppskattade. Så efter att danssuget lagt sig (och vi var trötta på att titta på alla bratz) blev det en svinkall cykeltur hem igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hinner du med en kaffe i veckan tror du? =)

2009-04-20 @ 12:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0